De eerste week - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van sien boschma - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van sien boschma - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg sien

15 September 2015 | Chili, Santiago de Chile

Hey iedereen,

Hier is het eerste verslag dan eindelijk, waarin een eerste week toch snel voorbij is gegaan.
Na een lange reis waarin ik alweer leuke gesprekken gehad met twee jongens kwam ik aan in Santiago.
Maar ik kwam niet aan op zonnige warme dag maar koude en regenachtige dag waardoor me eerste indruk van Santiago ook niet heel super was XD. Ik had gevoel dat het net zo stad was al Bogota maar in tegendeel het is een hele leuke stad met mooie plekken.
En het leukste is dat er op de straat allemaal verschillende muziek van opera tot chileense muziek, chileense dans en straat artiesten en allerlei dingen verkocht worden. En ook overal schoenen poetsers ziet dus als je schoenen gepoetst wil hebben voor goede prijs dan is Santiago de plek.
De eerste dagen waren een beetje stil en moest ik het gevoel nog krijgen. Ook om eerlijk te zijn het heel wat anders is als je lief aan de andere kant van de wereld. Maar zoals iedereen zegt ''geniet ervan en haal hier het beste uit''
En dit weekend had ik reis gevoel en gevoel om ergens te zijn en nieuwe culturen en plekken te leren kennen weer helemaal te pakken.
De mensen zijn hier echt super aardig en helpen je graag met allerlei dingen. En alleen in een park zitten om wat te gaan lezen gaat niet want er komen dan allemaal lokale mensen op me af.
Maar hierdoor heb ik wel al super mooie plekken gezien en het nachtleven meegemaakt en lekker gedanst.
En dit weekend is een groot nationaal feest waar iedereen gaat feesten en dansen en niet hoeven te werken.
Dus genoeg hier te beleven!

En wat betreft stage betreft denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Die meneer is echt super aardig en heb vandaag weer bij hem thuis gewerkt want thuis is zijn kantoor. En hebben we geluncht in zijn huis. Echt heerlijk genieten deze latijns amerikaanse cultuur waar je ze gewoon uitnodigen in je huis. En altijd zeggen mi casa es su casa, mijn huis is jou thuis.
En ik ga hier echt super veel van leren. Het wordt wel hard werken en niet op me luie reet zitten. Maar gelukkig kan ik een ding en dat is hard werken en me allerbest doen. Dus we gaan er helemaal voor en ga hier het beste uit halen.

Ik hou jullie zo goed mogelijk op de hoogte,

Met heel veel liefde!

El gringo de Holanda,
XXX Sien

  • 15 September 2015 - 01:22

    Imke:

    Lieve Sien!!! Zo heerlijk om al je verhalen te horen!!! En ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt! We skypen snel weer:) en laat die slippers maar mooi een keer poetsen;) xxxxxxxx

  • 15 September 2015 - 01:54

    Sien Boschma:

    Hhahhaha zal ik doen. Ja ik heb het erg naar me zin en ga morgen mee naar een vergadering.
    Krijg nog meer een idee hoe het allemaal gaat.
    En gaan zeker binnenkort snel is een keer skypen :)

  • 15 September 2015 - 07:24

    Minke:

    Klinkt super allemaal Sien! Geniet ervan! :)

  • 16 September 2015 - 12:08

    OpaOma:

    Lieve Sien,
    Blij iets van je te horen, en dan ook nog zo positief allemaal. Geweldig. Dat je er veel van leert en veel voor doet wisten wij wel maar de omstandigheden moeten ook meewerken. Het is toch wel heel spannend wat en wie je daar ontmoet na al die telefoontjes en e-mails. We hopen dat alles goed gaat en kijken nu al uit naar je volgende bericht.
    Toi toi en een dikke knuf van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 14303

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: