Back in San Jose - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Back in San Jose - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Back in San Jose

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

28 Juli 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Ik ben gisteren weer in San Jose aangekomen na een lange busrit.
De maandag wou ik naar de refugio nacional curu gaan maar dat kon niet want het regende en dan verstoppen de dieren zich. Ik ben die middag wel naar het strand(playa mueto) gegaan want toen was de zon weer gaan schijnen waar een jongen me heen bracht met zijn boot. Ik op het strand gelopen en genoten van de mooie natuur die mij omringde..Ik heb ook hele mooie schelpen gevonden..En gijsje jij krijgt een mooie schelp van mij want altijd als je in Spanje bent geef je mij ook mooie schelpen die je op het strand vindt! Ik ben daarvoor ook naar Montezuma geweest en heb daar de prachtige waterfalls gezien!Ik was daar voor totaal 5 uur en vond het allermooiste wat ik tot nu heb gezien samen met het snorkelen!! Ik moest wel heel veel klimmen waardoor ik de volgende dag spierpijn had want ik had de dagen daarvoor niet echt iets sportief gedaan..Zo dat was ook een goeie training voor mij!!
Ik was de laatste dagen met 8 duitsers..die de hele tijd in het duits praten.. Ik kan veel verstaan maar ook weer heel veel niet.
Ik ben die zaterdag nacht weer uitgegaan en heb weer lekker gedanst maar ik ging wel al om 12 uur naar huis en niet zoals die andere zaterdag om 4 uur..
Ik slaap bij dezelfde familie en dat vind ik heel erg fijn en ze waren ook blij dat ik weer terug was!
XXXXX van de reizeger sien
Ahora en Espanol
Ayer regrese a San Jose despues una larga viaje con el autobus. Por los ultimos dos he estado en Pochote en el pacifico. El viernes fui al Montezuma y vi los cascados preciosas. Cascados muy grandes y los lagos de estos cascados de agua mas fresca y bonita. Estaba alla por en total cinco horas y fue la cosa que me he gustado y el mas bonita que he visto hasta ahora juntos con los pescados de snorkeling en la isla de tortuga. Tambien sali el sabado noche y baile mucho.. Al lunes(26) el tiempo no fue muy bueno pero en la tarda mejoria y fui al playa muerto a donde un chico con un bote me llevaba..Me gusto mucho Costa Rica!!

  • 28 Juli 2010 - 18:07

    Jeroen:

    geniet van je laatste 10 dagen schat! Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook weer heerlijk zal vinden om je te zien en te knuffelen ;-)

    Love you!

    j

  • 28 Juli 2010 - 19:47

    Oma:

    Hoi lieverd
    Heb je verhaal weer gelezen klinkt goed allemaal. Nog maar 10 dagen zoals papa schrijft gaat echt snel ineens, voor jou nog sneller dan voor ons denk ik fijn dat je weer op je oude adres bent heeft iets vertrouwds zeker dikke knuf Oma

  • 28 Juli 2010 - 20:43

    Trudy:

    Lieve Sien Bedankt voor je volgeschreven kaart.
    Je bent nu een beetje op de terugreis he!
    Geniet nog van de komende dagen ze vliegen voorbij en dan kun je bij thuiskomst iedereen weer lekker knuffelen.Wij houden die te goed als je weer in Nederland bent voor nu dikke knuffel Trui

  • 28 Juli 2010 - 21:03

    Inge Nouws:

    Hé Sien,
    Leuk dat je nu ook in het Spaans hebt geschreven! Wat zul jij een hoop te vertellen hebben als je terug bent.
    liefs!

  • 28 Juli 2010 - 21:49

    Opa En Oma:

    Oh ja ben ik net vergeten. Bedankt voor de lieve volgeschreven kaart. Ik zal hem goed bewaren knuf oma

  • 29 Juli 2010 - 07:58

    Opa,:

    meid wat beleef je wat. geweldig. ik zou bij thuiskomst voorzichtig zijn met knuffelen als ik de reacties lees. ok doe ik een heel kleintje

  • 29 Juli 2010 - 21:04

    Bas Westerweel:

    je schrijft dat je weer in San Jose bent aangekomen....hoeveel kilo?
    Ja...dat is flauw.
    Heerlijk dat jij t zo heerlijk hebt. Wat moet het gek zijn om straks weer eens niet te reizen. Om gewoon ergens te blijven zitten of staan.

    geniet

    x
    Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Sabanilla

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 14325

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: