Terug in Spanje - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Terug in Spanje - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Terug in Spanje

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

10 Augustus 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Ik ben gisteren aangekomen na een vlucht de ongeveer 10 uur... Mijn hele familie stond me daar op te wachten!!! Ik was echt zo blij om ze weer te zien! Ik ben de dag daarvoor nog ergens naartoe geweest...Ik ben namelijk naar de vulkaan poaz, een koffie plantaje en grecia wat een klein dorpje is..
De vulkaan krater was echt super groot en de meer daarbij was ook heel groot en heel mooi:) Daarna ben ik naar een koffie plantaje gegaan en heb gezien hoe de koffie werd gemaakt..En als laatst ben ik nog naar een dorpje gegaan waar je nog een man hebt die de karren maakt die ze vroeger gebruikte om dingen mee te sjouwen! Het was de perfecte afsluiting van dit wonderlijke avontuur dat ik nooit zal vergeten..Die avond heb ik ook afscheid genomen van de familie wat voor mij in die zes weken soort een tweede huis is geworden..
Gisteren tijdens het terug rijden hadden we file:( Maar dat kwam omdat er een vrachtwagen was die twee autowegen in beslag nam die 30 km per uur reed..En er waren ook nog eens politie wagens achter die de stopten van doorrijden..Dus kwamen we om 10 uur in castelldefels aan! We gingen naar masmas en ik vind het echt super mooi en leuk geworden!!!
Ik zie jullie allemaal weer in Nederland!!
XXX SIEN

• 10 Augustus 2010 - 12:32

Opa:

welkom terug in onze wereld. na zoveel indrukken van zo ver weg moet het hier wel allemaal heel saai en gewoon lijken. maar om te bewijzen dat we je niet vergeten nu je weer thuis bent: nogmaals welkom en met een zucht van verlichtin.
    opa