De laatste week - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

De laatste week

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

02 Augustus 2010 | Costa Rica, Cahuita

Vandaag ga ik weer terug naar San Jose en dan begint mijn laatste week..Ik ben vrijdag naar puerto viejo de Talamanca gereisd en ben daar tot zondag ochtend gebleven en die zondag ben ik toen naar Cahuita gegaan dat twintig minuten van puerto viejo ligt. Ik heb echt een hele leuke weekend gehad waardoor ik ook wel nog langer zou willen blijven;)Maar ik kan ook niet wachten om jullie weer te zien en al die knuffels te krijgen die daar op me zitten te wachten:):)
Ik ben die vrijdag ochtend alleen naar het station gegaan zonder met mensen andere mensen te hebben afgesproken.. maar ik dacht ik ga gewoon en ik zie wel wat er gebeurd en daarnaast je ontmoet ook altijd nieuwe mensenXD Ik kwam twee mensen tegen waar ik mee heb gereisd. Ze zijn gisteren al terug gegaan naar San Jose..We zijn die vrijdag naar het strand gegaan nadat we onze kamer hadden. Was echt heerlijk weer en het water was echt super helder.. Dit water was het allerhelderst wat ik tot nu toe had gezien..S'avonds kochten we eten in de supermarkt en hebben we zelf gekookt. Rijst met groenten en banaan in een pan oloe gebakken want een meisje was vegetarisch maar het was wel lekker.. Daarna gingen we uit: eerst gingen we naar hostel met live band maar dat vonden we niet zo leuk dus gingen we naar een andere bar-restaurant en bleven we daar en dronken wat. Er was daar een oude man die stond te dansen met ogen dicht en helemaal in zijn wereld was,echt heel grappig:)Daarna maakten twee jongens van mexico fotos van ons en vroegen we of ze ons aan tafel wouden zitten en hebben we gezellig gepraat. De volgende dag hebben we zijn we naar het strand gegaan maar naar een ander deel. Daar hebben we gezwommen en daarna om 5 uur of zoiets de busticket gekocht en hebben we weer zelf eten gemaakt en daarna zijn we wat kaartspellen gaan spelen.. Dus het was een super dag!!!! Die zondag ben ik naar Cahuita gegaan waar ik een andere meid ben tegen gekomen en we hebben samen een kamer genomen. Ik eerst ben gaan snorkelen en hele mooie vissen gezien en daarna ben ik door het nationale park gaan lopen en dat was echt super rustig en mooie. Ik heb apen, spin, een kleine hagedis, een vogel en een kliene slang gezien. Apen zoals de el mono de cara blanca(aap met het witte gezicht), soldges etc... Het was echt heel rustig en ik was alleen in het bos met de dieren om me heen dat ik nergens aan dacht op dat moment en volop aan het genieten was!!!!
Ik heb vandaag ook zand gehaald dus jij hebt je zand of costa rica
Vandaag weer terug naar San Jose en dan zondag terug naar Spanje en dan in twee dagen terug naar Nederland dus van hier naar daar..Zo deze zomer is tot nu toe een hele ervaring en vooral goede!! Ik ben blij dat ik naar Costa Rica ben gegaan en ik heb zeker al heel wat bijgeleerd!
Tot snel allemaal!!!

  • 02 Augustus 2010 - 14:11

    Inge Nouws:

    Hé Sien, al weer je laatste week kan haast niet geloven dat je al 6 weken weg bent geweest. Maak er nog iets leuks van deze week. Tot snel maar weer
    liefs Inge

  • 02 Augustus 2010 - 14:31

    Opa,:

    lieve, bereisde, grote kleindochter,
    ongelooflijk wat jij allemaal ziet en meemaakt,
    in zo korte tijd. wat een bijzondere ervaring en wat een aanzet om verder in de wereld te kijken. je schrijft er ook over of het naast de deur ligt, behalve dan de reis terug. meisje, geniet er nog van. dit kunnen ze je nooit meer afnemen.
    liefs opama

  • 02 Augustus 2010 - 18:08

    Geke:

    hola schat,

    wat weer een superverslag, en dat je zomaar op reis gaat wetende dat je overal mensen kunt ontmoeten vind ik helemaal super van je.
    Je bent een GROTE reiziger!
    En nu gaan we inderdaad de dagen aftellen tot we je kunnen ophalen uit Madrid. Genieten nog deze week in San Jose doe de familie en Carla heel veel groeten van ons.
    Love You
    mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Cahuita

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 14326

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: