Steeds dichter bij! - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Steeds dichter bij! - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Steeds dichter bij!

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

04 Augustus 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Het eind van deze grote avontuur komt steeds dichter bij!!
Het is nu echt de dagen aftellen..
Ik werk deze laatste week in een weeshuis en ik vind het heel erg leuk:)
Dit weeshuis heeft niet zo veel kinderen.. Alleen negen jongen kinderen en 1 baby. Het is echt heel erg anders dan in een kinder te werken.
In een kinder weet je dat ze weer terug gaan naar hun pappie en mammie en lekker warm in hun eigen huis en de kinderen in het weeshuis weet je dat ze niet naar pappie of mammie kunnen blijven om wat voor reden.
Ik zal het zeker missen hierzo maar
ik ben heel ook blij dat ik binnenkort iedereen weer zie!!
Tot snel!!!

• 04 Augustus 2010 - 20:03

Oma:

Ja schat het aftellen is begonnen voor jou maar ook voor ons. Wat gaat de tijd toch snel, zo ga je weg en zo kom je al weer terug. Pak alles van de laatse dagen zeer bewust mee want een tweede keer is altijd anders. Dikke knuf Oma

• 05 Augustus 2010 - 19:01

Trudy:

Hallo Sien ja dat word bijna uren tellen en je terugreis gaat beginnen.
    Maar alles wat je de laatste 2 dagen nog mee maak geniet er van.Als de grote reis hebt afgesloten en dan naar Nederland komt komen wij gauw de knuffels brengen in Weesp Liefs Trui en Wouter