De stage begint - Reisverslag uit Bogota, Colombia van sien boschma - WaarBenJij.nu De stage begint - Reisverslag uit Bogota, Colombia van sien boschma - WaarBenJij.nu

De stage begint

Blijf op de hoogte en volg sien

17 Augustus 2013 | Colombia, Bogota

Zaterdag heb ik de calera bezocht samen met de moeder. Het is een bergkant, waaraf je het hele noorden van Bogota kan zien wat al heel groot is. Hier krijg je pas het gevoel hoe groot Bogota echt is.
Zondag zijn we met ze vieren gaan lunchen; de ouders, Claudia en ik. We zijn gaan lunchen in el Mercado. Daarna hebben we Claudia geholpen met dingen te regelen.
Maandag ben ik gaan tennissen met de vader. Hij doet het echt heel vaak en dat is ook te merken. Bij mij, ging het soms heel goed en soms wat minder. Daarna weer gaan lunchen met ze vieren, alleen nu in het huis, waar ik verblijf. Daarna zijn Claudia en ik een dorp in Bogota gegaan om de neven en nicht en hun ouders van Claudia, van de vaderkant, te ontmoeten. Dat was heel leuk en heel gezellig.

Uiteindelijk is deze dinsdag de stage echt begonnen.
Samen met mijn stagebegeleider zitten om te bespreken wat de actieplan is. Ik had alleen niet goed begrepen dus moest ik het donderdag overdoen.

Vrijdag ben ik voor het eerst een boerderij en tapiche bezocht.
Tapiche is de fabriek waar ze de suikerriet tot Panela verwerken.
Het was echt super leuk en heel interessant om te zien hoe de suikerriet werkt verwerkt. Helemaal 100% natuurlijk, door water aangedreven. Volgende week woensdag ga ik er weer naartoe.
Het is in een dorp twee uur van Bogota, en het is daar warm weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 14324

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: