Hier in Costa Rica - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Hier in Costa Rica - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Hier in Costa Rica

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

28 Juni 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Ik ben nu hier al drie dagen en ik vind het helemaal leuk!! De familie waar ik blijf slapen is echt super aardig en er slaapt ook nog een andere vrijwilliger die Carla heet en ze is echt super aardig! Ik heb lekker geslapen die nacht in mijn eigen kamer.. Die volgende zondag zijn we naar de stad geweest met Lorna, de engelse student, en Carla naar het centrum van San Jose geweest.. Ik vind het een hele leuke stad en de mensen zijn heel aardig!
Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de school gegaan en heb daar al heel wat vrijwilligers ontmoet de verschillende landen. Zoals de spanje, de america, de duitsland etc.. Dus je vind hier mensen van over de hele wereld en ook van hele verschillende leeftijden. Ik heb mij vrijwilligers werk voor de eerste twee weken uitgekozen en dat is in een weeshuis waar je ook muziek hebt en het is niet zo grote groep kinderen,ongeveer 10 en tussen de babys en 5, de eerste twee weken hier dicht bij mij huis en ik ga morgen beginnen. En daarna misschien een ander project in de caribe dus veel verder weg van hier en dan doe je verschillende dingen zoals helpen op een muziekschool, op een gewone school en de schilpadden helpen in een arm dorpje. Ik denk dat ik dat ga doen want dan doe ik verschillende dingen en zie ik een andere kant van Costa Rica. Hoehoe voor Nederland..ze hebben gewonnen!!
Ik laat snel weer van me horen!!
Kuskus aan iedereen

  • 28 Juni 2010 - 17:07

    Opa En Oma:

    Klinkt goed allemaal. Moet je naar een internetcafé of doe je het gewoon "thuis" ?
    dikke knuf

  • 28 Juni 2010 - 17:18

    Sien Boschma:

    Ik doe het nu op de school

  • 28 Juni 2010 - 17:20

    Jeroen:

    leuk allemaal! Veel plezier! We hebben e foto's van het vliegved op facebook gezet kusjes XXXX

  • 28 Juni 2010 - 17:22

    Pam:

    Sienemien!!
    lijken me supergezellige meiden ;)
    love u en heel veel plezier (L)
    kus je zusiie

  • 28 Juni 2010 - 20:12

    Geke:

    he schat, ik heb je verhaal al tien keer gelezen, zo leuk allemaal,
    Zo'n groep met kleine kinderen lijkt me leuk voor je om mee te beginnen en wat goed dat je verschillende dingen kan kiezen.
    Ziet er gezellig uit met die meiden op de foto.
    De dochter van Graciela, Carolina gaat met haar vriend twee weken naar Costa Rica, ik denk dat ik haat die targeta mee ga geven, we spreken nog wel af waar jullie elkaar kunnen zien,
    dikke kus
    mam

  • 28 Juni 2010 - 21:34

    Trudy:

    hallo Sien,
    Dat klink goed wat je allemaal van plan bent.Leuk dat er ook andere meisjes van jouw leeftijd zijn We horen wel weer Liefs Trudy

  • 29 Juni 2010 - 09:19

    Gepke:

    Fijn om je eerste positieve ervaringen te lezen! Wat goed dat je voor een weeshuis hebt gekozen en de kindjes wat liefde en aandacht komt brengen. Ben benieuwd hoe die hulp aan schildpadden er uitziet.....snel over de snelweg? liefs, Gepke

  • 29 Juni 2010 - 13:31

    Inge Nouws:

    Hé Sien, wat geweldig leuk allemaal. Ik zie dat je al leuke contacten hebt en het werk in het weeshuis lijkt me heel bijzonder. Ik hoop dat het een mooie ervaring voor je gaat zijn daar in het verre Costa Rica!
    liefs Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Sabanilla

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 14351

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: