Op weg naar de vulkaan Arenal en Monteverde - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Op weg naar de vulkaan Arenal en Monteverde - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Op weg naar de vulkaan Arenal en Monteverde

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

30 Juni 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Het is inderdaad een plaats voor mij. Ik ga daarna na school en dan praat ik met mijn vrienden. Ik heb mijn groepje nu gevonden en we hebben een trip gepland voor dit weekend!!We gaan de vrijdag naar Fortuna en dat is dichtbij de vulkaan Arenal en blijven daar slapen en dan de volgende dag gaan we monteverde waar je zo nevelwoud hebt en de zondag gaan we terug naar San Jose. Dit is mijn nummer 56089581728(vooral voor papa en mama)
Ik ga dit ook twee weken doen. En daarna ga ik denk dat project doen in Pacifico in de plaats Pacacho of zoiets. Het dorp ligt aan het strand en ik dan de eerste week daar helpen voorbereiden met een muziekconcert van kleine kinderen en de twee week kan daar op de basisschool helpen en mag ik ook engelse les geven en ik help het strand schoon te maken en als er schilpadden komen dan mag ik ook helpen. Dus dan doe ik een combenatie en als ik ga(en ik denk van wel) dan niet de volgende dinsdag maar die daarna ga ik daar dan heen met een ander meisje. Ik vertel jullie hoe dit weekend gaat!!
KISSSS

• 30 Juni 2010 - 22:40

Opa En Oma:

Tjonge wat beleef en ervaar jij al veel in een korte tijd. Je geeft ons het gevoel, dat je je er echt op je plek voelt geweldig. Het is hier nu half een s'nachts ik kon niet slapen en dacht, kom ik ga eens kijken of Sien alweer wat heeft geschreven, en ja hoor weer een leuk verhaal. Lieverd geniet van alles en tot een volgende keer dikke knuf Opa en Oma

• 01 Juli 2010 - 08:19

Inge Nouws:

Hoi Sien, jeetje wat een fantastische leuke dingen allemaal. Ik zou je zo willen helpen met de schildpadden geweldig! Veel plezier dit weekend
    lfs Inge

• 01 Juli 2010 - 08:58

Marjolijn:

Wauw wat een avonturen Sien! Klinkt allemaal helemaal geweldig!

• 01 Juli 2010 - 10:37

Geke:

oh oh oh wat leuk allemaal, ik ga je vanavond proberen te bellen, zo rond 21.00 spaanse tijd dan is het bij jou 14.00 uur, dan ben je al klaar met je werk toch? Kun je op school ook skypen? Nou ja ik hoor het vanavond wel.
    kus
    mam

• 06 Juli 2010 - 09:44

Just:

klinkt allemaal heel leuk. hebt veel plezier met wat je allemaal gaat doen ''ik dan de eerste week'' is volgens mij en volgens mama verkeerd geschreven maar dat maakt niets uit dus heb gewoon veel plezier

lieve sien

• 13 Juli 2010 - 17:21

Monique:

hoi Sien wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, en je beleeft een hele boel Super, geniet ervan en hou ons op de hoogte liefs Monique