een weekend vol spanning - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu een weekend vol spanning - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

een weekend vol spanning

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

12 Juli 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Vrijdag was vrij rustig maar zaterdag niet.
Ik ben namelijk gaan bungee jumpy en ik heb er ook een video van! Zo mensen die het willen bekijken kunnen dat doen maar als je mijn naar beneden zien vallen te eng vindt dan moet je hem vooral niet bekijken.
Ik kan hem niet op de site zetten dus ik laat hem wel thuis aan jullie zien.
Er is weer een nieuw meisje bij gekomen. Ook heel aardig.

  • 12 Juli 2010 - 20:01

    Oma:

    Enge dingen doe je hoor maar wel spannend.De video kan ik niet vinden maar dat komt allemaal wel als jullie weer in Nederland zijn. Waar werk je nu? Hé Sienepien geniet geniet geniet Knuf Oma en Opa natuurlijk.

  • 12 Juli 2010 - 20:11

    Trudy:

    Ben heeeel benieuwd naar dat filmpje van je bungee jump dood eng lijkt me dat je hangt dan echt even aan een zijde draadje Liefs Trui

  • 13 Juli 2010 - 17:35

    Monique:

    jeetje bungee jumpy!! stoer man !! nou dat doe ik je niet na(durf ik niet, sst niet verder vertellen hoor)
    Sien het is heel leuk om je reis verslag te lezen en dan al die foto's erbij super leuk, liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Sabanilla

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 14332

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: