In Pochote - Reisverslag uit Pochote, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu In Pochote - Reisverslag uit Pochote, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

In Pochote

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

16 Juli 2010 | Costa Rica, Pochote

Ik ben hier nu al een paar dagen maar ik vind het nog steeds heel leuk. Ik heb nog niet met de vogels..maar hopelijk deze zondag;) Ik ga morgen naar Isla de Tortuga..Dat lijkt me echt helemaal leuk! De mensen zijn echt heel aardig hier en de jongens zijn ook heel aardig. Volgende week komen er drie meiden hier naartoe.
Dus dan ben ik niet de enige maar het is ook heel gezellig met de jongens hierzo. Ik zit aan het strand dus ik kan elke dag zwemmen maar dat gaat vandaag niet gebeuren want het is niet echt lekker weer. Ik heb echt een hele aardige vrouw met haar dochter ontmoet met een bijzonder verhaal.
Ik vertel dat wel als ik terug kom.
Het is hier echt heel rustig en volgende week ga ik engels les geven op de school. Ik vertel jullie de rest nog.

• 16 Juli 2010 - 21:10

Oma:

Lieve lieve schat ik ben weer de eerste zie ik. Ik heb je net gebeld kwam heel goed uit hè.
    Dikke knuf en zachte aai Oma

• 16 Juli 2010 - 21:27

Trudy:

Lieve Sien Wat heb jij straks veel te vertellen als je terug komt.Hou je een dagboek bij?En even alleen met 3 jongens!!!!
    Geniet van alles je bent al op de helft wat gaat het snel he Dikke knuffel Trudy en Wouter

• 17 Juli 2010 - 05:55

Gepke:

Lieve Sien,

we gaan ook op reis....uhm reisje...;eventjes er tussen uit: op vakantie dus!
    lieve groet,
    Sander, Doris, Pleun en Gepke

• 17 Juli 2010 - 07:41

Geke:

hola quapa
    ik hoop dat het niet al te hard waait vandaag zodat je lekker naar dat eiland kan varen.
    En weer een nieuwe week voor de boeg met allemaal spannende en nieuwe dingen. We spreken snel lieverd!
    kus
    mam