Mijn tweede week - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Mijn tweede week - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Mijn tweede week

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

06 Juli 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Mijn tweede week of vrijwilligers werk is begonnen. Gisteren hebben we een activiteit gedaan die ik had bedacht de doen. Ik heb het niet zelf verzonnen maar uit dat boekje van inge uitgehaald. De kinderen vonden het helemaal geweldig. So thankx a lot mom! Ik ben vandaag ook voor de eerste keer met ze mee naar het zwembad gegaan. Het was echt super leuk om te zien. Alleen dat twee niet erin mochten omdat de ouders extra geld moeten betalen naast de kinder zelf en dat kunnen ze niet betalen. En Nederland heeft met twee-drie gewonnen!! GO HOLLAND!! Alleen nu nog de finale winnen!

  • 07 Juli 2010 - 00:16

    Oma:

    Opa slaapt ik niet dus. Ja spannend hé moet nederland a.s. zondag tegen Duitsland of Spanje! Kijk je ook echt voetbal of hoor of lees je het op internet. Je hebt het er maar druk mee. Geniet van wat je allemaal doet dikke knuf

  • 07 Juli 2010 - 09:50

    Inge Nouws:

    Hoi Sien!!
    Wat heb je gemaakt uit de keukenla?????
    succes deze 2e week!
    liefs

  • 07 Juli 2010 - 23:17

    Sander:

    Nederland vs Spanje, eigenlijk win 'je' sowieso dus :-)

  • 08 Juli 2010 - 14:24

    Geke:

    zo wij hebben gisteren op het strand naar WK gekeken, heel gezellig en we waren voor Spanje natuurlijk.
    We vliegen zondag met Jessica mee terug naar Nederland en gaan de finale dus in Ned. kijken, spannend!
    Dan zijn we weer voor Ned.
    Dinsdag gaan we de hele dag huizen kijken we zullen een foto maken van het huis dat we kiezen.
    lfs
    mam

  • 08 Juli 2010 - 21:25

    Trudy:

    Hallo Sien,
    Wat al veel mensen voor mij schreven ik zou graag met je willen ruilen Over het weer hebben wij niets te klagen het is hier ook erg warm Geniet van alles met volle tuigen Zoals je merkt de tijd vliegt om.Dikke knuffel Trudy en Wouter

  • 09 Juli 2010 - 08:02

    Bas Westerweel:

    Dag lieve Sien,

    Wow. prachtig daar!
    Ik ben jaloers. Echt
    Ik hoop dat je het geweldig hebt
    Ben benieuwd naar 'de verhalen'

    kus

    Bas

  • 09 Juli 2010 - 16:07

    Wouter:

    Lievert,
    ik volg je belevenissen met grote aandacht. Jaloers? Ik zou natuurlijk heel graag ook zulke ervaringen meemaken maar jaloers? Nee, ik ben veeleer gelukkig en blij voor jou, en, geloof me of niet, ik ben op een of andere manier reuze trots op je! Ik vind je een KANJER! Tot ziens,lievert! Wouter.

  • 09 Juli 2010 - 19:26

    Sien Boschma:

    Inge ik heb de eerste die er in staat gemaakt. We hebben kees gemaakt

  • 13 Juli 2010 - 17:09

    Bas Westerweel:

    Het is broeierig warm in NL.
    Ik weet niet of de warmte hier vergelijkbaar is met de warmte daar maar veel mensen moeten er hier aan wennen. Ieder jaar opnieuw.
    goed zeg dat ze jouw idee hebben uitgevoerd
    Terecht! ...eh maar hoe ging die activiteit?
    Ik ga zo nog ff voetballen met Sebastiaan en Silvijn. lekker zweten op het veld.

    nou toedeledokie

    groet van iedereen hier
    Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Sabanilla

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 14315

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: