Hee!!! - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Hee!!! - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Hee!!!

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

09 Juli 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Ik vind het echt heel leuk om in die kinder te werken. Ze zijn stuk voor stuk even schattig. Ik heb nog een activiteit uit het keukenboekje van inge gedaan. In de kinder heb je echt heel veel dieren. Zoals twee papagaaien, een eenkhoorn en ze hebben vlinders. Je kan daar het hele proces zien hoe de vlinders worden geboren. Ik heb het gezien! en het was echt super mooi. Ze vonden het weer geweldig!! Je hebt op school ook kookles en ik ben daar al twee keer naartoe geweest. De eerste was het empenades maar met saus uit een blik(die van mijn vader zijn veel lekkerder) en de twee keer rijst met kruiden en groenten maar er zat die kruid die ik naar afwas middel vindt smaken. Maar het is wel interessant. Ik ben ook naar dansles gegaan echt super interessant en nu wil ik echt stijldans klassen hebben in Nederland.
Gister ben ik met brian en cristina naar de film eclipse gegaan. De bioscoop hier is echt heel goedkoop maar de zalen zijn ook kleiner.. het kost 2.75! Toen we de film aan het kijken waren viel die midden in de film opeens uit, het doek was zwart. Hij begon gelukkig wel weer waar die gestopt was. Maar dat had ik nog nooit meegemaakt! Ik ga volgende de week dinsdag echt naar Pachote!! Ik heb er echt super veel zin in!!

  • 09 Juli 2010 - 21:35

    Jeroen:

    He schat, morgen ga ik nog een dagje verven en boren en schuren en vies worden in MASMAS en dan gaan we zondag naar nederland om huizen te gaan kijken. Ik lees al je verslagjes met heeeeeeel veel plezier! Kus

    papa

  • 09 Juli 2010 - 22:08

    Geke:

    he stoere meid, wat ga je dit weekend doen? Ga je volgend weekend wel terug naar San Jose of blijf je daar?
    Met wie ga je nu samen werken daar?
    Ach ik hoef ook niet alles te weten.
    De foto´s zijn superleuk!
    love
    mam

  • 10 Juli 2010 - 10:57

    Gepke:

    Wauw Sien, wat een fantastische verhalen en ervaringen! Staat je goed zo'n helm.
    Die vlinder zou symbool voor jou kunnen staan; ontpoppen en het ontdekken van je huidige leventje...
    Geniet,
    veel liefs, Gepke

  • 11 Juli 2010 - 13:55

    Pam:

    heej sien
    klinkt allemaal helemaal geweldig al die verhalen !! ben echt jaloers, maar 1 day ga ik ook, ( PING, ideetje krijg ik binnen, gaan we gezellig met zijn 2en haha ) klinkt allemaal geweldg en extreem stoer dat je gebungeejumpt hebt en van zo'n kabel ( ook al was je te licht xD ) en allemaal dat soort dingen! mis je schat en nog heeeeel veel plezieer (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Sabanilla

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 14313

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: