Een andere week. - Reisverslag uit Pochote, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Een andere week. - Reisverslag uit Pochote, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Een andere week.

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

20 Juli 2010 | Costa Rica, Pochote

Ik ben die zondag niet naar Isla de Tortuga gegaan want ik had me namelijk verslapen. Die nacht daarvoor zijn we uit gegaan en ben ik naar bed gegaan om vier s'nachts. Ik was zo moe dat ik niet wakker werd van de wekker maar het maakt niet uit want morgen ga ik naar het eiland! Zondag is er een andere vrijwilligerster gekomen dus ik ben niet de enige meid meer. Ik had ook wel genoeg van de jongens.. Er is ook vandaag weer een andere vrijwilliger gekomen maar deze jongen lijkt me rustiger en hij drinkt ook niet veel;) En wat je niet zou verbazen ze zijn ook nog eens allebei van duitsland. Die zaterdag nacht was echt heel erg leuk en ik heb heerlijk gedanst:) Gister ben ik begonnen om te werken in de school. Gister was alleen maar schoonmaken want de kinderen waren nog op vakantie:( maar vandaag heb ik samen met de andere meid, Rebecca, engels les gegeven aan kleinde kinderen van vijf en een grotere van 10 en ouder. Het was heel leuk om te doen maar we hadden niets iets voorbereid dus we moesten snel wat verzinnen. Alles is helemaal goed gekomen en een nieuwe ervaring erbij! Ik vind het nog steeds echt heel mooi hier en de mensen zijn echt super...

  • 20 Juli 2010 - 21:25

    Oma En Trudy:

    Zo dat klinkt weer goed allemaal. Is Rebeca ook leuk klinkt ook wel wat Duits .Trudy Wouter Opa en ik hebben vandaag lekker gevaren, Wouter heeft ook gestuurd ging hartstikke goed. Morgen gaan we naar onze zus Lia het is wel erg warm maar gelukkig hebben we airco in de auto lieverd we wachten weer in spanning op jouw volgende verhaal dikke knuf van ons allemaal.

  • 20 Juli 2010 - 21:49

    Bas Westerweel:

    Stomme jongens...je hebt er niks aan. Gewoon lekker les geven, je eigen ding doen!..oh ja..en veel dansen Sien. Heel veel dansen!!!!
    hier alles oke. ik heb nog 6 Mamma Mia voorstellingen voor de boeg. En dan is het klaar. Heerlijk .
    Jullie en Dylan zitten met hun Amsterdamse konten op Ibiza. Babette en de jongens prop ik na mijn laatste voorstelling in de auto en dan tuffen we naar Frankrijk.

    het ga je goed

    Bas

  • 20 Juli 2010 - 21:50

    Bas Westerweel:

    oh ja

    Meer foto's!!!!!

  • 21 Juli 2010 - 07:45

    Jeroen:

    Het is wel heel goed om te lezen dat je gewoon jezelf bent en blijft of je nou thuis bent in Castelldefels of helemaal in Costa Rica!

    Ik wil ook meeeeeer fotootjes

    kus

    j

  • 21 Juli 2010 - 08:08

    Opa,:

    oma en trudy zijn naar lia en wouter en opa passen op het huis en op elkaar..... ik ben blij dat alles zo goed gaat. mijn verhaaltje in het kleine boekje, toen je zestien werd, is soms ook nog een beetje waar gebleken als je leest wat je allemaal beleeft.
    geweldig. en oja veel foto's.

  • 21 Juli 2010 - 10:03

    Geke:

    hallo schat,

    gelukkig weer een leuk verhaal van Sien, het is nl. erg leuk wakker worden met weer een nieuwe belevenis van jou. Lekker uitgaan en dansen, heerlijk voor je. Welke plaats doe je dat dan ?
    Leuk dat er weer een meisje bij is, slaapt ze bij jou in het huis?
    Inez is gisteren bij ons aangekomen, het laatste hoofdstuk van het boek moet afgeschreven worden deze week.
    We hebben net lekker even gezwommen in de zee.
    Pam is elke dag bij MAS MAS aan het werk, ze kan nl. heel goed frapuchina's maken.
    Just vind het er ook leuk maar hij speelt liever een game, ha ha.
    Vanavond hebben we een kleine opening in MAS MAS, verder ga ik beginnen met voorbereidingen voor de verhuizing.
    tot snel maar weer
    kus
    mam

  • 22 Juli 2010 - 17:40

    Sien Boschma:

    Ik ben uit gegaan hier in Pochote;)

  • 22 Juli 2010 - 17:40

    Sien Boschma:

    Ja ze slaapt bij mij in de kamer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Pochote

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 14317

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: