De dagen naar de stage toe - Reisverslag uit Bogota, Colombia van sien boschma - WaarBenJij.nu De dagen naar de stage toe - Reisverslag uit Bogota, Colombia van sien boschma - WaarBenJij.nu

De dagen naar de stage toe

Blijf op de hoogte en volg sien

10 Augustus 2013 | Colombia, Bogota

Dit weekend had ik nog een verjaardag, de verjaardag van de oma.
Zondag kwamen er familieleden naar het huis, en ik heb heel leuk met ze gekletst. En een echtpaar hadden ook een heel schattig kindje.
Maandag hadden we een lunch met ze drieën: de moeder, de oma en ik, in een Spaans restaurant. Ik had een tortilla de patatas en een geitenkaas salade. Was allebei lekker maar ik heb in Spanje beter gehad. Het eten is hier sowieso beter en lekkerder dan in Cuba.
En de jugos naturales, natuurlijke drankje, van tropische fruit zoals lulo, maracuya maar ook aardbei zijn echt super lekker.

De dinsdag was er een keiharde regenboog met bliksem. Toen kwam ik erachter dat een lekkage was in het dak omdat er opeens regendruppels op mijn bed vielen. Ik heb mijn eerste wandeling in mijn eentje door de buurt gelopen. Zelf naar de supermarkt gegaan en wat lekker dingen gekocht. Ik ben ook gaan shoppen met Claudia, dochter.

Deze donderdag ga ik eindelijk echt met mijn stage beginnen. Ik kan niet wachten, en ik ga waarschijnlijk ook naar het tropische woud om exotische vruchten te zien die bijna niemand nog kent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 14307

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: