Costa Rica - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

29 Juni 2010 | Costa Rica, Sabanilla

vandaag was mijn eerste dag en ik ben er vier uur geweest. Het is een kinderopvang maar ik vond het wel heel leuk. Weet je wat het grappige is dat Lorna daar ook werkt XD. Ze geeft daar engelse les. Het zijn echt hele liefe kinderen. Er zijn ook twee babys en ze zijn superschattig. Ik heb voor het eerst van mijn leven een luier verschoont en een nieuwe omgedaan. Het zijn dus weeskinderen maar ik vond het wel super leuk!!! Ik ga zowieso deze week daar naar toe. En volgende week ook wel, denk ik.

  • 29 Juni 2010 - 20:52

    Jeroen:

    Wat grappig dat je nu luiers verschoont, klinkt wel dat het echt een plek voor jou is hahaha.

    XX

  • 29 Juni 2010 - 21:03

    Gekeboschma:

    he schat, kun je samen met Lorna daar naar toe reizen?
    Wat doe je daarna dan,i is de taalschool dichtbij en gaan veel vrijwilligers in de middag daar naar toe of heb je ook op andere plekken internet?
    Vandaag is Jessica aangekomen, ze gaan morgen de hele dag naar BCN met de bus.
    love you
    mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Sabanilla

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 14320

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: