mijn eerste expeditie dag - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu mijn eerste expeditie dag - Reisverslag uit Sabanilla, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

mijn eerste expeditie dag

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

02 Juli 2010 | Costa Rica, Sabanilla

Ik ben gisteren om 4:15 wakker geworden. We moesten om vijf uur op het station zijn dus de taxi stond om 4:30 voor mij huis. We gingen met ze allen om 6:15 weg. Er zijn in totaal zeven meiden en een jongen. er was genoeg plaats dus we hadden net zo goed later kunnen komen. De busreis duurde ongeveer 4 uur. Tijdens de busreis kwamen er steeds meer mensen dus het werd steeds warmer. Dus we waren super blij toen we er waren. We hebben een vulkaan gezien die actief was maar jammer genoeg hebben we hem niet zien uitbarsten:( Daar bij de vulkaan hebben we door het bos gelopen en hebben we dieren gezien: apen, vogels,mooie bloemen... We zijn daar ook naar een waterval gelopen. Hij was echt heel groot. Het was heel cool om te zien. Daarna zijn we naar de baldi, een hotspring, en dat was echt heel leuk. Lekker gezwommen maar eerst hebben we een lekker buffet gehad. Daarna zijn we weer naar huis gegaan.

• 03 Juli 2010 - 14:57

Hé Sien,
    GAAAAAF!

• 03 Juli 2010 - 20:02

Gatseriny@home.nl:

Besef je wel dat er al een week om is, gaat snel hè.Als alles in dit tempo doorgaat ga je nog heel wat beleven. Ik kijk steeds weer uit naar je verslag geniet nog vollop meid.dikke knuf Opa en Oma

• 04 Juli 2010 - 07:54

Sander:

Ben helemaal niet jaloers, echt niet, nee echt niet, heus niet, niet waar, neehee, nou ja een beetje dan, beetje veel, beetje heleboel, eigenlijk stinkend jaloers, als ik eerlijk ben

• 06 Juli 2010 - 09:47

Just: