In Pochote - Reisverslag uit Pochote, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu In Pochote - Reisverslag uit Pochote, Costa Rica van sien boschma - WaarBenJij.nu

In Pochote

Door: sien

Blijf op de hoogte en volg sien

13 Juli 2010 | Costa Rica, Pochote

Hallo allemaal.
Ik ben in Pochote aangekomen en heb de muziek school gevonden. Het concert gaat helaas niet door want er zijn een paar kinderen ziek. Maar ik ga nu een week met vogels werken en daarna in een basisschool helpen.
De muziekschool is echt vlak aan het strand en er zijn drie andere vrijwilligers. En het zijn zelf drie jongens, wat een luxe;) ik zou zondag naar rafting gaan maar omdat ik me hebt verslapen heb ik de bus gemist.(Dat kan iedereen gebeuren;)) Maar gelukkig was ik niet alleen! We kunnen het een andere dag doen als er plek is... Dus dat zien we wel. Ik vind het hier super mooi!!! Ik vertel jullie wel hoe het verder gaat:)

  • 13 Juli 2010 - 20:08

    Jeroen:

    Was het een lange busreis?
    Wij hebben de hele dag naar huizen gekeken maar hebben het goede nog niet gevonden...

    Morgen meer dus,

    Jeroen

  • 13 Juli 2010 - 20:18

    Oma:

    Tja je bent natuurlijk die harde wekker van thuis gewend en nu moet het met een reiswekker of mobieltje, volgende keer beter. Wij hebben vanmiddag gezellig met Papa Mama Just en Pam 2 huizen bekeken spannend hoor. Drie jongens dat is weer eens wat anders ook spannend. Lieverd tot de volgende keer dikke knuf Oma en Opa

  • 13 Juli 2010 - 20:22

    Duco :

    Sien,
    Als je terug bent wil ik al jou verhalen horen ik kan niet wachten. Morgen weer een verslag?

  • 14 Juli 2010 - 16:42

    Syrina:

    Hee Sien, ik heb eindelijk eens uitgevonden hoe die site van jou precies was! nu kunnen wij thuis jou ook volgen! echt super leuk dat je dit doet, heel erg veel plezier en succes! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Pochote

een onvergetelijk reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terug in Spanje

04 Augustus 2010

Steeds dichter bij!

02 Augustus 2010

De laatste week

28 Juli 2010

Back in San Jose

22 Juli 2010

Isla de tortuga
sien

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 14305

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 21 Januari 2016

Chili Baby!!

17 Juli 2013 - 30 Oktober 2013

Colombia!!

26 Juni 2010 - 08 Augustus 2010

een onvergetelijk reis

Landen bezocht: